29.3.2013

Menin just vastatuulessa kylälle ostamaan piirustushiiltä, oli hauskaa tajuta että kaupat on kaikki kiinni. Mulla oli eilen päivällä kauhee vitutus menossa mutta ku seikkailtiin jennan ja eetun kanssa kylällä illalla ni meni nopeesti pois :--) Oli nimittäin tosi hauskaa!

 Siis eilen kun tulin linkusta melkein kiljuen vitutuksesta johon ei oikeesti ollu mitään syytä, pöllin kaapista ananasmössöö ja hiivin sit omaan huoneeseen syömään. Ei vitsi olin badass, äitillä oli varmaan joku käyttötarkotus tuolle purkille!

 Kiharsin pidennykset, hiukset on vaan parhaimmillaa laineilla! Nyt seuraavana päivänä kun ne on harjattu pari kertaa, ne on mun mielestä vielä ihanammat :)
 Pilvet näyttää niin siisteiltä ja opin vihdoin viime kuviksen tunnilla miten niitä piirretään kumilla ja hiilellä. Mulla on yks tosi pilvikeskeinen piirustus kesken ja nyt voi vittu ku en saanu hiiltä tänään! :D
Kauankohan kestää että tää paita lentää seinään! Niin käy aina kaikille vaatteille joita käytän liikaa koska rakkaus on rajaton. 

Mikä siinä on ku välillä vihaan mun fledaa ja välillä rakastan? Mustassa on puolensa, esim. en voi ostaa mustaa nahkatakkia vaikka haluaisin mutta toisaalta valkoset paidat on ihania ja näyttää paremmilta mustan kanssa. Mutta vaalentamaan en ala, joten ainoo mahdollisuus on oottaa että väri haalistuu. Joten pitää koittaa olla tyytyväinen ja oonkai mä :)

Hyvää lomaa kaikille, mä tänään ilahduin aivan älyttömästi kun huomasin että oon saanu mun pisamat takasin ♥ ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti