7.3.2013

OSTOSPOSTAUS

Oikein otsikonki laitoin!
Ostin eilen aivan helvetisti vaatteita Ylivieskasta, olin ihan taivaassa ku löysin kaiken minkä halusin. En ikinä löydä mitää :-D 
++ nyt nää mun hiukset on finally ready!




Billabong miesten huppari 55 € Kärkkäiseltä
Seikkailen aina urheiluvaateosastolla ja välillä miesten puolella, ja eilen iskin silmäni tähän ylihintaiseen billabongiin. Mä olin jo melkein suunnitellu ostavani uuden hupparin, ja sit tää vaan ilmesty! Oli kova homma saada tää itelle tuon hinnan takia. Ja vähä pelottaa tän postauksen pituus.. Ja leikkasin mun pidennyksiä ja ne on ihanat



Valkoinen neule, 26,95 €, Seppälä
Siistiä että oikeesti löysin sen minkä takia halusin shoppailemaan. 
Oon ääliö kun koko talven (nyt on kevät) jäädyin (meinasin ottaa termospullon teetä kouluun yhtenä päivänä) joka päivä mun t-paidoilla ja topeilla :o Oli vaan niin helvetin vaikeeta ostaa vaatteita, omistin yhden neuleen enkä tykänny siitä.
 Mut tarkotus olis käyttää tätä myös kesäiltoina shortsien kanssa, en jaksa oottaa!

Musta toppi, 1 €, kirppis
Sain kasan vaatteita kirppikseltä, klassisia ja sellasia perus, ja mun muut mustat topit on jotenki menettäny muotonsa jos niillä sitä on ikinä ollutkaan :o Kunhan nyt tulis lämpimämpää :-)


Farkut, 2 €, Kirppis
En oo ihan varma vieläkään onko right time and place vaaleensiniselle farkulle. 
Älkää muuten huomioiko (vaikka nyt varmaa katotte tosi tarkasti ku sanon) tuota vetskaria, se meni rikki kun laitoin nuo toisenkerran päälle :-D Mut äiti korjaa ♥
ps. toi letti ei oikeesti oo noin pitkä, kallistan päätä jotenki taktisesti että näyttäis ;) 


Pitkähihainen ja toppi (alla), yhteensä 2 € kirppis
Nuo kaks on niin perus että mieluummin tässä valitan vähän. Mun ihan-normaali kaulaketju repi multa eilen helvetisti hiuksia irti, ja mun oli pakko ottaa se pois. Laitoin sen takas tätä kuvaa varten, mutta saa nähdä kauanko vielä jaksan tempoo sitä irti mun fledasta :'( Helvetti! 

H&M laukku, 3,5 €, kirppikseltä
Noniin, sain kai mä sit laukunki! Kyllästyin mun värikkääseen Niken koululaukkuun ja ostin tilalle perus mustan nahkalaukun. Toivon että tähän mahtuu sit kaikki, pitää ainaki ottaa vähemmän meikkejä mukaan :-D  Raahaan ihan oikeesti jokaikistä kosmetiikkajuttua kouluun ja takas, turhaan.

Pinnejä, 1.95, Seppälä
Pinnejä!!!!
Mun ja pinnien historia on, etten oo IKINÄ ostanu niitä vaan löytäny omani maasta XD Tarviin niitä aina ja niitä on hyvinä päivinä kolme, joskus ei yhtään. Sit seuraa hetki kun ryömin maassa niiden varalta. 
No jep, nyt ei tarvii enää ku onkai noita ainaki.. monta!

Nilkkasukkia, 5,95 €, Seppälä
Haluun heruttaa mun uutta nilkkaketjua!

 Onlyn farkut, 12,50 € Stationilta
Siis siellä oli aivan helvetilliset alennusmyynnit, seki paikka sit lopettaa :/ Pitää saada onlyä jostain, onneks on vielä Stiletto täällä Haapajärvellä! Nää on tällaset perusfarkut, melkein samanlaiset mulla oli jo, joten en laita enempää kuvia koska ne on sellasia perseheruja :-D 

Iso neliöhuivi, 3 €, Kärkkäinen
Oon pienestä asti halunnu Burberryä ( jos joku ei oo perehtyny niin tää muistuttaa paljon burberrykuosia), mutta kerta huivitkin maksaa satasen ni kolmen euron wannabefeikki kelpaa kyllä (; 


Korvissysteemi, 0 €, kirppis
Tää on vähän läppä koska oli ilmanen. Tiiätteks sen kellarikirpparin Nivalassa? Ostin sieltä jotain (en ees muista enää?) ja sain tän sit sillai kaupanpäälle. Eikai tällä ollu edes hintaa, nillä on sellanen koruseinä jossa on kaikkee siistiä mitä sieltä oon löytäny aikoinaan! Nyt mulla on siis kaks tollasta feikkirustokorua, niiden kanssa nukkuminen on helvettiä btw.

Ja se oli siinä!

8 kommenttia:

  1. uuh ihania juttuja ja noi hiukset nomnmonmno.<3

    VastaaPoista
  2. Ihania vaatteita pupu :) ikävä :(

    VastaaPoista
  3. ihanat noi sun hiukset! :3
    btw sull on upee vartalo :)

    VastaaPoista
  4. Tosi uhkea ja upea vartalo sulla! Hyvältä näyttää, jatka blogaamista ;)

    VastaaPoista
  5. hahaha kiitos :''D en ees muistanu että mulla on tämmönen blogi, sain vaan sun kommemtista sähköpostii ilmoituksen. Mut voisinhan mä uurmpaan blogiinki joskus kirjottaa: oocelot.blogspot.com :) t aurica :*

    VastaaPoista