4.3.2013

 Nilkkaketju! 
Persialainen 3-1 ketju muilta nimiltään käärme, tuska ja lituska. 
Tuli sellanen fiilis että haluisin nilkkaan uuden korun ja aattelin sitten että punon sen ite. Oon vähän kyllästyny itsepunottuihin kaulassa ja käsissä ja purin joitakin vanhoja koruja tätä varten. Halusin tästä myös täysin "puhtaan" joten lukkokin on oikeeta hopeaa ja itse ketju pronssia.

 Ja sitten mun toiseen projektiin; maalasin mun ikivanhaa (äiti saanu jostakin käytettynä varmaan ennen ajanlaskun alkua) yöpaitaa pimeässä hohtavilla maaleilla. Ne on siistejä, ja ne pitää silittää raudalla kiinni lopullisesti. Eihän nuo (etenkään pinkki ja oranssi) kovin kirkkaasti hohda mut anyways :-D

 En kestä näyttää tältää
Ilman meikkiä ja hiukset suoristamatta ihan kauheet :< Niiiin ootan sitä että saan maalata mun naamaa sillä silikonisohjolla (meikkivoiteella) näin paremman (hyvän ihon) puutteessa. 
Näitä kaikkia tulee käytettyä enemmän ku on meikittä :-) Siis karitevoita, kasvorasvaa ja kasvovettä.


Mulla ei muuten oo mitään tekemistä. Ehkä illalla, mut nyt en vaan keksi muuta kuin syödä :-D 

1 kommentti: