1.3.2013

Viikon loma.. Tää on paha. Tykkään liikaa olla koulussa! Ärsyttää olla vaan lökäreis ilman meikkiä ja näin ku ei kuitenkaa jaksa mennä mihinkään :-D Mulla on vaan kahelle päivälle suunnitelmia, ainaki aikaa kirjottaa postauksia teille! :) 
 Tänään nähkää mun hiukset sellasina kun se on suihkun ja hiusharjan kautta tulleet.
As you can see, tuolla on monia värejä, latvat on jopa punertavat valossa, mitä ei kyllä näe tässä mut kuitenki!

 Olipa kerran tyvi joka ei värjäänny! :o
Värjään aina satunnaisesti tummanruskeella mutta en oikestaan ikinä nää mitään muutosta :D Kunhan saan mun uudet mustat pidennykset, värjään kokonaan mustalla ja parasta sitte toimia. Vaikka tykkäänki hirveesti omasta väristä, pitää saada pidennykset (; 

 Thank god sain tänään jotain aikaan! Siinä taitaaki olla sit kaikki koko lomana mut jaa :D Eli mun pöydän laatikot on ollu vähä tällaset, ja siivosin ne tänään :) Siihen meni varmaan 4 tuntia ja tuntu kuolemalta. Halusin vaan koneelle, ihan niinku kuulusin tänne tai jotain.. Vaikka oikeesti täällä ei oo ees hauskaa :'( 

 Mulla tulee olemaan tosi tylsää, joten aattelin että elvytän mun mahtavan taiteilija-uran taas vaihteeks! Jouduin vaan heittää hirveesti melkein loppuneita kuivuneita maaleja pois, mut maalaanki melkein aina tolla täydellisella vesiväripaletilla jonka sain Jennalta 1000 vuotta sitten kiitos<3
Ja sit sotken mun yöpaidan noilla ikivanhoilla ja ei-ikinä-järkevästi-käytetyillä pimeässä hohtavilla maalijutuilla :--D Siitä sit myöhemmin!



 Oon muuten tainnu postata joka päivä tässä viimeaikoina? :o Niin paljon kivempi kirjottaa ja näin ku on tää läppäri ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti