7.4.2013

april and me

Keräsin lisää rakkautta fashiolistalta:

 Tappajasormus, takertuu joka paikkaan, pakko saada. 
Mun värimaailma rauhottu huomattavasti mun pienen pinkkiseasonin jälkeen, taitais olla musta vuorossa!
 Ihanat värit :o En oo vieläkään saanu hankittua hajuvettä, tiiän kyllä minkä haluisin mutta hinta :D! 


 En yhtään tiiä miks tykkään siitä mistä tykkään. Sen vaan tietää! 
Mistä saa tän mallisia paitoja?
 Tällaset pussilaukut on ainoita joista tykkään tällähetkellä. Mikä siinä on, sitä en tiiä mutta tuskin kuitenkaan laukkua alan vaihtaan vielä vaikka tekis mieli omistaa tällanen♥ 

 Tää Chanel tässä vaan esittelee tätä väriä (vaikka tää taitaa olla jo käyny täällä blogissa mutta!), ihanniinku mulla olis varaa chaneliin. 


Tää kuva on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin söpö taian kuolla :o En vaan voi kestää! Oh otter.. Voisin lahjottaa sulle kaiken mitä mulla on jos haluaisit ♥

ps. täs vielä mun fashiolista, siellä lisää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti