23.3.2013

fashiolistarakkautta ja vklp kuulumisia!

 Eilen olin jokapaikassa, nukahin 5 aamulla ja heräsin ekan kerran seittemältä. Sit kävelin kotiin 6 km ja jäädyin, ja nyt oon jo kauan makoillu sohvalla ja tutkistellu mun uutta rakkautta (en oo nähny ennen sen mahollisuuksia!) etsy.comia ja fashiolistaa tietenkin <3
 Etsystä mulle on auennu kokonaan uus uniikkien ja arvokkaiden venytysten ja plugien maailma, vaikkei mulla enää olekaan venytyksiä, äkkiäkös ne takas venyttäis :D 
Siellä on ametistiplugeja ja atsteekkikalentereita.. En kestä.


 Pari vanhaa kuvaa!
1. Uusia kynsilakkoja pitäs oikeesti hankkia, vaikka yks jos ei muuten. Voiko chanelin lakkoja olla rakastamatta? Tuo ensimmäinen sävy, april, on ihanan vadelma ja triona nuo on ihania.
2. Oh god. Vaaleansiniset piiloplatoot on must kesäksi sitten kun kiharran hiukset ja me mennää hienostuneesti pitsalle tytyjen kanssa<3 Shortsien ja valkosen neuleen kanssa, ei mitää mekkoja.
3. Kenkien kanssa samasta luksuskaupasta, Lesillasta, satoja maksava meikkipussi/laukku, tuo väri jotenki iski!
4. Hah teidän pitäs nähdä mun kärsinyt poskipuna sivellin.. Tää burberryn neliömäinen olis siisti.
5. Kissoja! Everywhere! Nuo korvikset voisin jopa omistaa piiloon hiusten alle :3
6. Vanssit helvetti!

^ Nappasin pari rakkautta mun fashiolistalta ♥♥ ^
Fashiolista on oikeesti pelastanu mun elämän; ei musta tunnu että mun pitäs ostaa ne kaikki mistä tykkään, tärkeintä vaan on että ne on mun loveissa, että mun followerit näkee mistä tykkään ja thats it!

Kirjautukaa sinne nyt heti fbn kautta ja seuratkaa mua TÄSTÄ!

4 kommenttia:

  1. Noi kynsilakat on kyl tosi herkullisen näkösiä! Samoin noi kengät. Ihanat! :)

    idiotejokes.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. niimpä, mutta niiin kalliita :) tuo burberryn sivellinkin makso 45 € kun kävin kattomassa :D

    VastaaPoista
  3. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia sulla !

    käy tsekkaas munki blogi :)

    kiiaelina.blogspot.fi

    VastaaPoista