20.3.2013

Laitoin hiukset tänään kiinni, mikä on tosi harvinaista, mutta kaikki on niin paljon helpompaa ♥
Lisäksi mulla on jo viidettä päivää iho silleen hyvä, ettei se oo menny epäpuhtaammaks vaan just paremmaks aina vaan? :o Eihän tää nyt todellakaan täydellinen ole mutta laitoin tänään kahden meikkivoidelitran sijasta vaan litran! ;) Ja muutenki vähensin meikkiä silmistä. 

 Tää on tällanen kuva jota on tarkotus katsoa kaukaa ;)
 Oonko ainoo täällä joka saa aivan helvetisti iloa uudesta dödöstä? Ja mattalakkaa mun vadelmanpunasiin kynsiin :) :)

 Siis näihin!
Ja arvatkaa mitä; mun kynnet on kasvanu! :--)  Jos jaksan lakata niitä ahkerasti, mulla on aika pian metrinmittaset.


 Tää mun piiska on niin paljon pitempi ku edellinen. Alan jo huomata sävyeroa mun omien ja pidennysten välillä, se meinaa että musta on haalistumassa ruskeeks :'(

 Mun pidennysosio jäi yksin kotiin kihartumaan kun ei mahtunu päähän tänään :) Laitan ne yleensä kaikki kerrallaan kosteina tuon huilun ympärille, ja siks ne on lopulta hiusten päässä olevia laineita.

Mutta tää yksinään kihartu myös keskeltä.

Tänää oli kuvista, aika kuluu hirveen nopeesti kun keskittyy muotoilemaan hiilellä jonkun poskea. Oon huomannu että oon kehittyny sillai piirtämisessä, etenki hiilellä se on ihanaa!
 Voi ei, oli tarkotus tehä tänään äikän lopputyö :s Nyt tai ei koskaan!

2 kommenttia: