11.3.2013

Happy day!
Mietin tässä että miksi ihmeessö mun blogissa oli vieraillu eilen jotain 90 vaikka en sillon sitä mainostanut :-D
Mutta kitti hirveesti kaikille jotka lukee <3_<3

 Okei eilen saatoin sanoa pahasti tästä mustasta väristä, oli paska päivä mutta tänään hyvä joten musta fleda on tosijees varsinki ku on nykyään niin vidusti valkosia paitoja. Ja tää laatu! Ei mee takkuun, ihanan paksut ja kiiltävät (ainaki vielä) kun vertaa mun huutonetistä tilaamiin 35 € pidennyksiin. Epäilen ettei ne ollu 100 % aitoa hiusta >:(

 Täs mä ja tuo ihmepaita. Oon jotenki epäilyttävästi sotkenu sen heti, laittanu pesuun ja sotkenu taas ? 
 Ilme on loistokas mutta katttokaa! Mä siirsin mun jakausta sentin johonki suuntaan tosta keskeltä, koska tuntu siltä. Voi kyllä olla väliaikasta mutta onko mikään niin ihanaa ku se että otsis kasvaa kohta leuan alapuolella? Tai siis kasvatan sitä pois ja hyvin menee! :)

 Eilen pitkästä aikaa koristelin mun kynsiä, en jaksa lakata niitä enää ja sit revin kaikki paljastuneet liuskottumat pois ja sitte ne on lyhyet :-D Nyt taas yritän kasvattaa niitä, mutta niistä ei saa kauniita kuvia joten niitä en jaksa ottaa. Ehkä joskus.

 Oon aina vaan epätyytyväinen tuohon mun meikkauspleissiin, siirtelin taas noita juttuja mutta niitä on liikaa :'( Toisellaki puolella on romua.

Kynsitarrat loppuu :''(! (ei oo kestäny mulla ku reilu vuoden hehe)
Maailman ihanin ja helpon tapa koristella kynnet etten revi heti lakkoja irti :--) 

Olin tänään 5 tuntia Jennalla ja mun hiukset ja vaatteet tuoksuu Jennalle! Jännää? :D 

3 kommenttia:

  1. mitä vittua viis tuntia? :D tuntu iha yheltä :o

    VastaaPoista
  2. no aivan, meinasin itekki kirjottaaa just noin mutta olis ollu liina siirappista ;D ja muistatko mitä tein kolmesti? sitä ei tehdä kolmesti tunnissa.

    VastaaPoista