13.3.2013

Tänään oli sellanen pepperboy fiilis; mustaa ja harmaata :o 
Sit ku myöhästyin aamulla linkusta seistessäni hienostuneesti pihalla ja  katoin loukkaantuneena ku se kehtas mennä ohi. Olin silleen bitch please ja menin ulkovaatteet päällä nukkumaan puoleksi tunniksi missaten yhteiskuntaopin kokeen. 
Näin JÄNNIÄ unia ja jouduin kävelemään pitemmästi linkkuun, onnistuin (vaikka kävelinki suurimman osan matkasti silmät kiinni :D) levittämään meikit ja niin mun nokikolarieffektit oli taattu täks päiväks :( 
 Sit kaikenlisäks tää mun musta piiska jonka päälle suihkutan iltaisin vettä, käärin nokkahuilun (:D) ympärille ja sitten kun tää on vielä niin liukas, peittoon. Siinä mun resepti pidennyskiharoille! Mut niistä kyl tulee laineita lopulta.

Mä jo kyllästyin tohon mun jakauksen-sentillä-siirtämiseen ja vaihanki huomenna keskijakaukseen takas.
Mutta nuo pidennykset on vaan niiin ihanat nyt, mut kohta ne on harventunu niinku kaikki aina.. :'( Tää on nyt tätä mun elämäni aikaa vielä pari viikkoa (?)


 Rikoin vetoketjun.. yhessä päivässä?

 Mä oon paitajeesus! 
Muistan ku mulla oli aina vaan ne pari vaatetta joista tykkäsin. Something happened ja mulla on näitä PALJON. Nyt olis tulossa säästökuuri festareita varten, tarvinnen 200 € kesään mennessä.

Ja voi niitä aikoja ku mulla oli vaan yhet farkut! Ja ne on noi alimmat. Ja tykkään näistä kaikista. Tää ei voi loppua hyvin? 

Mulla olis suunnitteilla sellasia pitempiä postausprojekteja mutta oon niin laiska :'( Kaikki on helpompaa ku ottaa pari teinipeiliä ja sit muutamia kuvia huoneesta :D sorry! 

ps. on kiva kirjottaa vaikkei oo asiaa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti