31.3.2013


 Lol wut :D Jenna, mä ja Jennan kokko enneku mentiin Jennalle ja enneku se sylki purkkansa mun hiuksiin ja leikkas sen irti...
 Kiva välillä nähä tulta, viimeks kesällä sain istuu nuotion ääressä ♥ Oranssit hiilet (vai mitä onkaan :D) on yks kauneimmista asioista mitä on!
Kattokaa, mun otsalla on sellanen kuriton kihara, se näyttää ääliöltä mut jostain ihmeen syystä, mä tykkään siitä? :D 

Oikeesti sorry bros! Im so sorry! 
Siis näistä mun tuhansista teinipeileistä. Mut se vaan on niin että kuvia musta harvoin jollakin muulla tavalla tai sit usein näin. En oo mikään huippubloggaaja eikä musta sellasta tuukkaan. Kukaan ei oo valittanu mutta itteeni vähän häirihti, jos jotakuta haittaa niin forgive me♥

Huomenna vielä lomaa, en tiiä mitä teen. En toisaalta tiiä mitä teen tänäänkään. 

3 kommenttia: