3.4.2013

Tänään oli maailman kauhein päivä koulussa, piti skipata rakkaat kuviksen tunnit koska en varmasti olis kestäny niitä </3 ja sori kaikki joille olin ilkee :( 
Tänään bodaan, se helpottaa ♥ 
ps. mitä ihmettä, pyörätieltä meni just joku kone. ehkä mun unelma on toteutunu ja hiekotus on pyyhitty! mut aika epätodennäköstä koska tuolla on jäätäki vielä :D

 Vaihoin mun timanttiaurinko napakorun tähän basicciin. Tuli sellanen yksinkertaistumis fiilis. Mut jouduin kaivamaan tän kirppikselle menevistä romuista; miten ikinä uskaltaa heittää mitään pois ku kuitenki joskus tarvii?

 Varmaanki oon sanonu tän jo mutta, mulla on vaan napakoru ja kaks sormusta. Jos tuota teippiä ei lasketa (se oli vähä inside) Ihanaa olla käyttämättä koruja <3 Vaikka aattelin kyl hankkia sellasen ison kultasen kaulakorun.
+ kivaaa kynsilakkaa ♥

 Tän päivän vaatekasa oli kivan värinen, valkonen on paras!


 Haluun kertoo teille että mitä helvettiä. Lähdin yöllä kylälle ku porukat oli nukkumassa. Tulin päivällä 12 kotiin, äiti oli jossaki just sillon ja siis kukaan ei vieläkään tiedä etten ollu ollu kotona. Näin on käyny ennenki, mut joka tapauksessa, suosittelen :D Olisin saanu varmasti kyllä luvan mutta helpompi jättää selittämättä miksi haluaa mennä yöllä polkemaan 6 km paikkaan, jossa kaupat on kiinni.
 Jä tässä kuvassa mulla siis pidennykset joilla nukuttu 5 tuntia ja 13 tuntia vanhat meikit! Kyllä se vaan niin on että ripsarit menee hehkeesti ku niillä nukkuu.


Jack Daniels paita olis unelma. Se vaan että ne on laittomia Suomessa! Koska alkoholin mainostus.  Hankin sit ulkomailta ja oon badass :)
Pääsen kai Jennan kanssa lauantaina Nivalaan ♥ :) Sieltä pitäs ostaa nahkatakki ja kengät, koska mun rakkaista fred perryistä ei edelleen löydy kokoja...

Ja oh my god, mulla on niiin paljon postausideoita. Harmi vaan että niitä tekee mieli toteuttaa yöllä ku ei oo valoa ottaa kuvia :/

3 kommenttia:

  1. Teippi♥ Pittää käyä ostaa lisää :3

    VastaaPoista
  2. toi Jack Daniels paita oikeesti ahh kuolaan.. <3

    VastaaPoista
  3. teippi<3 ja teippikulmakarvat, olin varmasti kaunis! ja jenna tykkään tosta paidasta aina vaa enemmän :o

    VastaaPoista