4.4.2013

Hmm mulla on vähän ongelmia tän koneen kanssa. Tähän on jotenki tiltannu yks kansio, sitä ei saa millää pienennettyy eikä suljettuu ja nyt se vielä jää eteen esim. kun oon netissä :o 

Mut jokatapauksessa, laitoin just meikkitilauksen tulemaan! :-) Meni rahat sillee nollille, mut aika harvoin mä meikkejä tilaan. Tilasin siis ecobeautysta luonnonkosmetiikkaa 50 € ja niistä lisää sit ku ne tulee♥

Mulla on myös taas ärsyttävä tilanne mun hiusten kanssa. Oon just saanu kasvatettuu mun otsiksen pois, ja nyt aina välillä (srsly mielipide vaihtuu minuutin välein) haluun sen takas :s Ja sit hetken päästä aattelen että eeei. Tätä on jatkunu monta kuukautta ja tiiän että ainoo ratkaisu olis leikata se :o Mutten välttämättä haluais sitä silti :D

 Lajittelin tässä aikaa sitte kynsilakkoja kirppikselle meneviin ja sit niihin jotka jää mulle. Jäi aika paljon ja kirjavasti, vaikka mieluiten omistaisin sellasen yhteensopivan trion samaa merkkiä. Mut ehkä sitten kun nuo loppuu. (eli ei koskaan) Kuitenkin, en voinu olla jättämättä tätä ihanaa lakkaa, tämmönen tummanpunaruskee, tulee jostainsyystä aavikot mieleen ♥ Valitettavasti ei oo kyllä aika tälle, tää ei sovi yhteen mun vaatteiden eikä korujen kanssa.

 näin siinä taas kävi :o
 On jotenkin hämmentävää löytää postilaatikosta suklaalevy viimeiseltä ihmiseltä jolta sellaista odottaa :o ♥ No okei, ei ehkä viimeiseltä mutta yllätti kuitenki ! :)
Otin kuvan mun pulloista lavuaarin reunalla:
Oon kaivellu kylppärin kaappia ja löysin sieltä paljon tositositosivanhoja (ehkä 6 vuotta vanhoja) suihkugeelejä ja muuta turhaa ja epäluonnollista ja eläinkokeellista. Niissä oli vaan vähän pohjalla joten käytän niitä tässä loppuun, tyyliin yhen viikossa :--D Tässä kuvassa sellanen on siis tuo strawberrypassion, jonka pullo on kyllä ihana! :) 

Sitten multa löytyy tuo ruusuhoitoaine, jättää kyllä vähän liian öö kosteutetut hiukset mun makuun :o Se on urtekram eli luonnonkosmetiikaa, käytän hoitoaineena joko tuota tai sitten yhtä epäluonnollista hiusnaamiota (en voi vastustaa sitä). 
Tuo Lumenen kuorinta-aine on kyllä aika jytkyä, repii ihon väkivaltaisesti irti (se on siinä parasta) ja loppuu kohta. 
Sitä mulla on korvaamassa marilou bion kuorinta-aine, jossa luulin ensin olevan virhe koska en löytänyt siitä kuorivia hippusia :D Vaikka niiden kai kuuluukin olla noin pieniä. 
Tuolla takana on piilossa mun toinen kasvoputsari, sekin luonnonkosmetiikkaa ♥

Yritän vaihtaa mahdollisimman monia meikkejä, puhdistusaineita ja voiteita luonnonkosmetiikkaan, tai vähintään eläinkokeettomaan. Vaikeuksia tuottaa meikkivoiteet :o Mutta tilanne paranee koko ajan! :-) Suosittelen, kukaan ei vielä tiiä mitä tapahtuu kun pitää kemikaalimössöjä naamalla koko elämän.. Meikkejähän ei nyt kovin kauaa ole ollut olemassa. 

1 kommentti: