18.3.2013

Tästä tulee pitkäpostausmaanantai, mulla on kuvia myös viikonlopulta. En postannu niitä aikanaan koska ne tuntu vähän köyhiltä yksin. 
Tajusin tänään koulussa että näytän kauheelta ämmältä koska mulle on jumittunu sellanen tyly ilme. Aloin sit hymyilemään, se paransi 100 % mun mielialaa enkä voinu enää lopettaa! :D Tai sit se johtu siitä että tiesin että saan jätskiä tänää.

 Mun kynnet on nyt ollu lyhyinä tarpeeks kauan, alan taas lakkaamaan sillai huolella, se on varma keino saada ne kasvamaan :--)
 Aurinko paistaa välillä niiin ihanasti mun huoneeseen<3
 Oon napsinu tästä purkista kuvia tosi monesti, sori, mutta nyt oon varma että voin suositella tätä teille! 
♥_♥
 Siis hirveen riittosa aloe vera geeli lifesta noin 6 €. Tää on tarkotettu palaneelle, punottavalle ja ärtyneelle iholle, mutta voi siis käyttää oikestaan kaikkialle :) 
Mun iho on aika herkkä, ja tää tuntuu tavallaan kiinteältä vedeltä rasvan sijaan. Iho tuntuu aivan ihanalta. 

 Tää kuva on huijausta, melkein kaikki meni jo viikonloppuna :o

 Purkit on ihania<3 Ja mun luomupumpulipuikot, tää rakkaus (eikä kyllä nuo puikotkaan koska niitä oli 200) ei lopu ikinä!
 Ja tänään illalla katselemaan revontulia! Jotain aivan tajuttoman uskomattoman näköstä..
 Äiti oli ihana ku suostu ostamaan mulle uuden lämpösuojan ::) Mun on siis pakko suoristaa hiuksia, mikä on aivan perseestä. Ne on aivan kiillottomat ja sellaset hattaramaiset tiiättekö?

 Laiskahkona korjasin kuluneen kynsilakan eilen kultasilla kärjillä ;) Mulla on kauheen tylsiä kynsilakkoja, haluun itseasiassa vielä tylsempiä, mattavaaleenpunasta oon halunnu ehkä 2-3 vuotta mutta vieläkään ei oo tullu ostettua :--D 

♥ ne sopii yhteen somasti

kultasta ja sinistä, fabulous
ja tossa hiuslakassa on venäläistä tekstiä, niiin seksikästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti