14.3.2013

Tänää oli uintia ja koska oon kovapoika en taaskaan lintsannu. Uintipäivät on niin monimutkasia ja vaikeita kaiken sen kiireen ja hiustenlaiton takia että otan nää haasteina.  ;) 

 Mulla oli taas (just heti sen jälkeen kun kirjotin tänne että tykkään mun kaikista vaatteista) kauhee vaatekriisi. Tuijotin vaatekaappia varmaan 15 minuuttia ja päädyin sit legginnseihin ja tuohon neuleeseen. (kaikki muu näytti kauheelta)
Huomenna on pitkä linkkumatka, laitan puman lökärit ja syön karkkia sen matkan. Mulla on just sellanen olo :)
Ja en ikinä pidä hiuksia noin mutten sitte jaksanu uinnin jälkeen niitä laittaa. Huomenna taas feikkipiiska päähän ♥ 

 Ja oon hullu. Käytän ihan toivotonta ripsaria, mikään ripsari maailmassa ei leviä yhtä helposti. 
Tulee kauheen synkät rajaukset jotka on kivannäköset kun pesee kasvot ja herää aamulla, meikki jo valmiiks, mutta aamulla ku ootin linkkua oli perseestä pyyhkiä levinneitä ku ne levis koko ajan vaan lisää.. :(

Ja rullasin nää pidennykset legginssien ympärille tälläkertaa, että saisin kiharat/laineet. Ihan mutkalla, huilun ympärillä saa paremmat :-D 

2 kommenttia: